Hola, Jose Manuel, he comentat el tema del XFCE a altre post teu que s'havia oblidat, fes-li una ullada, ho sento però jo no soc partidari de fer-ho servir en la seva totalitat, potser algunes de les seves aplicacions si, al igual que algunes de Gnome, però l'escriptori sencer em sembla massa... humm...blufffff .. no se com dir-ho.... pesat?
Sobre el tema de les particions, sembla que tinguis problemes amb el disc potser amb el tancament del pc, i que a l'engegada no es muntin bé les particions, o potser, problemes fisics amb el disc, no m'he fixat mai en si la meva partició arrel diu boot o no, jo diria que aquest parametre es exclusiu de les particions de windows, de tota manera, jo no l'he posat mai aquest paremetre aquest parametre per instalar-la, e imagino que tu tampoc, així que si no el posa ningú i ho diu el gparted, es que per alguna raó no es llegeix bé el disc i fa coses rares, perqué la partició oculta, tampoc es bon símptoma.
Si aixó es causat per lo del tancament, que succeïa en alguns ordinadors amb la versió 4.7, podem alegrar-te el dia, perquè això s'ha resolt amb èxit.
Citar:
així com tampoc guarda la configuració d'escriptori quan li dic que el micro és poc potent desplaçant la barra a l'esquerra, en reiniciar torna a estar on estava
Que vols dir amb això, la configuració del kpowersave?
Citar:
El fòrum va bastant malament, ple d'spam de nou i la comunicació amb vosaltres és poc fluïda per novatos com jo, potser millor tractar el tema amb mails privats o si podeu entrar al sistema a distància...no sé, és molt frustrant tindre un sistema que t'agrada i no poder-lo fer anar.
Jo t'animo a fer servir el forum, en realitat, en circumstancies normals es el sistema més ràpid i util per tothom, però com estem de "construccions", ja ho veus, esta tot desendreçat (es alguna cosa axi como "si me voy a volver a acostar, para que voy a hacer la cama"), però quan veiu totes les novetats de la web, de les noves distros i tot el que ha de venir, com un que jo sé diu "se va a cagar hasta la perra"